6 דוגמאות לפסקאות סיפור קצר על חופשה

click fraud protection

דוגמה לפסקת סיפור קצר על חופשה - בפנים שפהאִינדוֹנֵזִיָה יש סוג סוג הפיסקה, זה פסקה נרטיב, פיסקת תיאור, פסקת טענה, פסקת שכנוע, פסקת חשיפה. פיסקה נרטיבית הוא סוג של חיבור המכיל א כַּתָבָה עם סדרת זמן מסוימת. הכתיבה בפסקה נרטיבית זו אינה מחויבת לכללים מיוחדים מסוימים. חיבור מסוג זה יכול להיות חיבור ארוך או סתם חיבור קצר. הנושאים שבהם ניתן להשתמש בפסקה זו הם גם בחינם. דוגמה אחת בה ניתן להשתמש היא נושא החג. חופשה היא פעילות מהנה בה נהנים אנשים רבים. באמצעות נושא זה, כמובן, ניתן ליצור סוגים שונים של מאמרים. במאמר זה מובאות דוגמאות לפסקאות נרטיביות קצרות עם נושא חג.

דוגמה 1

חופשה בבית הספר עם אמא

אתמול בחופשת הלימודים ליזה לא הלכה לשום מקום. במשך שבוע אחד ליזה הייתה רק בבית. אבל לא סתם מתרופפת, ליסה יש משימה לעזור לאמא במהלך החגים. בחג זה ליסה ואמה מכינות מאפים כדי למכור לשכנים או להשאיר אותם בחנות רגילה. ביום אחד, ליסה ואמא יכולות להכין 5 צנצנות עוגה. למחרת ליסה ואמא החלו למכור את העוגה. החופשה הזו הייתה מאוד בלתי נשכחת עבור ליסה. ליזה למדה הרבה דברים מ חוויה עם אמא. מלבד ללמוד להכין עוגות, ליזה למדה גם איך לסחור.

instagram viewer

דוגמה 2

חופשה לבית סבתא

בכל סוף שבוע עמי תמיד הולך לבית סבתא. סבתא גרה לבד. לכן, עמי מרבה לבקר כדי ללוות את סבתה. לפעמים אני פוגשת בני דודים שבמקרה מבקרים גם אצל סבתא. אחד פעילות מה שעמי אוהב בזמן חופשה בבית סבתא זה לשחק עם דגי קוי המחמד של סבתא. לסבתא יש דג קוי גדול לחיות מחמד. עמי רגיל לשחות ולשחק עם דגי קוי. אל תשכח שגם עמי מאכיל את הדגים. עמי שמח מאוד לקבל סוף שבוע בבית סבתא.

דוגמה 3

חופשה לחוף הים

בחג העיד האחרון נסענו אני וכל בני משפחתי לחופשה לחוף הים. חופי היעד שלנו הם החופים בגונונג קידול, יוגיאקרטה. יצאנו אחרי תפילת שחרית. היעד הראשון שלנו היה חוף אינדיאנטי. בחוף זה יש חול לבן ויש לו פנורמה יפה. כולנו שיחקנו מים יחד. יותר משעתיים שיחקנו במים. אחרי זה נח, אכלנו והתקלחנו. המשכנו בנסיעה לחוף סיונג. בחוף הזה חזרנו לשחק מים, לרכוב על סירה ולהירגע. אנחנו מאוד שמחים ונהנים לשחק על החוף.

דוגמה 4

חופשה לגן החיות

ריסקה וחבריה התכנסו כדי לצאת לחופשה בגן החיות. בסך הכל ישנם 10 אנשים שיחופשו יחד. אחרי שכולם התכנסו הם הלכו יחד לגן החיות. כשהגיעו לשם הם עמדו בתור לקנות כרטיסים והחלו להיכנס לאזור גן החיות. גן החיות גדול מאוד ויש בו אוסף גדול של בעלי חיים. הם צעדו בכל מסלול וצילמו כמה בעלי חיים. כשהגיעו לאזור רכיבת הפיל, הם עמדו בתור כדי שיוכלו להרגיש את התחושה של רכיבה על פיל. שלא לשכוח, הם גם נהנו משיט בסירות וראו קרקס של דולפינים ובעלי חיים אחרים. כולם שמחו מאוד בחופשה בגן החיות.

דוגמה 5

סחר בחופשה

מי אומר שחגים צריכים ללכת למקומות תיירותיים. בתקופת החגים האחרונה לא נסעתי למוקדי תיירות מסוימים. דווקא בחופשות נסעתי לשוק לסחור. כמובן שלא לבד, הלכתי עם אחיי. אנו סוחרים בקציצות בגריל. מאז אותו ערב, אנחנו מבשלים את הקציצות בעצמנו. הכנו את התבלינים הקלויים כך שלמחרת נצטרך רק לעבד אותם. לאחר תפילת השחר הכנו את התבלינים והכנו את כל הציוד. אנו מתחלפים להביא סחורות לשוק. בשעה 06.00 השוק התחיל להיות צפוף, קונים רבים הגיעו לחנות. התחלנו לבשל קציצות בגריל. הריח ממש מפתה. בזה אחר זה באו קונים לקנות את קציצות הגריל שלנו. אנו משרתים כל קונה בשמחה. לאחר כ -5 שעות מכירה מרכולנו נמכרו. אחרי זה התחלנו לארוז את כל הציוד לחזור הביתה. התוצאות שקיבלנו היו די טובות. אנו שומרים חלק מהתוצאות, ואת חלקן אנו משתמשים כדי למכור שוב למחרת. איזו חופשה בלתי נשכחת עבורי.

דוגמה 6

חופשה עם יתומים

החג ב- 21 בספטמבר אתמול הפך לחג בלתי נשכח עבור מילה. בדרך כלל כשיש חג לאומי, מילה לוקחת את אמא ואבא לטיול. עם זאת, אתמול הוזמנה מילה על ידי אביה ואמה לאחד מבתי היתומים. מילה לא רצתה לבוא, אבל אביה ואמה שכנעו אותה. אבא, אמא ומילה הביאו אוכל ומתנות לחלוקה ליתומים. כשהגיעו לבית היתומים הם פגשו ילדים שלא היה להם מזל כמו מילה. הם שמחו מאוד לקבל את האוכל והמתנות. ההבעה של מילה השתנתה. מילה גם הרגישה שמחה לראות את חברותיה בגילה שמחות לפתוח את המתנות שהביאה. האוכל נאכל בצורה רעבה מאוד. אל תשכח את מילה לשחק ולדבר עם הילדים. אחרי שכל האירועים הסתיימו, מילה ומשפחתה הלכו הביתה. לפני שהלכה הביתה מילה הבטיחה לבקר שוב. מילה ביקשה גם מאביה ואמה לחזור למקום בפעם הבאה. החג הזה היה בלתי נשכח מאוד עבור מילה ומשפחתה.

מאמרים אחרים בשפה

• סוגי רומנים
  • דוגמאות למאמרים באינדונזית
  • סוגי ניבים באינדונזית

הדוגמאות המפורטות לעיל הן רק חלק קטן מבין פסקאות הסיפורים הרבות שניתן ליצור מתוך נושאי חג. הקוראים יכולים להיות יצירתיים בעצמם ביצירת פסקאות נרטיביות בנושא חג או נושאים אחרים. אני מקווה שהדוגמאות המובאות במאמר זה קלות להבנה ויכולות להיות שימושיות עבור הקוראים. תודה.