Recenzia je esej, ktorá obsahuje recenziu práce, ktorá je hodnotená z hľadiska jej výhod a nevýhod. Samotná kontrola je zahrnutá v jednom z druhy polovedeckých esejí, iný ako druhy esejí, príklad krátkeho životopisu, názory a tiež Vlastnosti. Diela, ktoré je možné recenzovať, môžu byť čokoľvek, vrátane kníh. Ak chcete recenzovať knihu, musíme poznať niekoľko metód alebo spôsobov, ako napísať špeciálnu recenziu knihy. Týmto metódam sa budeme konkrétne venovať v tomto článku. Existuje niekoľko spôsobov, ako napísať dobrú recenziu knihy v angličtine Indonézia je nasledujúci!

1. Vopred napíšte stručné údaje o knihe, ktorú chcete skontrolovať

Prvý spôsob, ktorý musíte urobiť, keď chcete napísať recenziu, je najskôr si zapísať krátke údaje z knihy, ktorú chcete napísať. Ako pre údaje-Údaje zahŕňajú názov knihy, autora knihy, rok vydania / tlače, vydavateľa a počet strán. Ak je recenzovanou knihou preložená kniha, za menom pôvodného autora preloženej knihy musí byť uvedený názov prekladateľa knihy.

2. Napíšte úvodný odsek k recenzii knihy, ktorú chcete napísať

Ďalším spôsobom, ako napísať recenziu, je napísať úvodný odsek, ktorým sa spustí recenzia knihy. Úvodný odsek môže byť zhrnutím knihy prepísanej štýlJazyk sám osebe, alebo by to mohlo byť vo forme recenzie témy knihy, ktorá je recenzovaná alebo vysvetlená v hrubých rysoch. Funkciou tohto úvodného odseku je slúžiť ako atrakcia pre recenzenta a zároveň ako úvodná časť pre napísanie recenzie knihy.

3. Zoznámte sa s výhodami a nevýhodami recenzovanej knihy

Po napísaní úvodného odseku je potrebné preskúmať výhody a nevýhody knihy. Každú z výhod a nevýhod knihy je potrebné osobitne a do hĺbky preskúmať. Existuje niekoľko vecí, ktoré môžu byť okrem iného indikátorom nedostatočnej kvality knihy obalový dizajn, rozloženie knihy, dejová línia a štýl písania použitý v knihe že.

4. Napíš záver

Po vykonaní 3 vyššie uvedených metód je posledným spôsobom, ako napísať recenziu, napísať záver od recenzie, ktoré sme napísali. Záver môže obsahovať stručné zhodnotenie výhod a nevýhod knihy, ako aj uskutočniteľnosti knihy (či už sa kniha oplatí kúpiť a prečítať ju alebo vôbec)

Z vyššie uvedeného vysvetlenia možno vyvodiť záver, že existujú 4 spôsoby, ako napísať dobrú recenziu knihy v indonézštine. Najskôr si najskôr zapíšte dôležité údaje z knihy, ktorá je recenzovaná, a potom napíšte úvodný odsek. Potom sa výhodám a nevýhodám knihy podrobne venujeme v nasledujúcich odsekoch. Po prečítaní výhod a nevýhod knihy si ju vezmite a napíšte záver z prehľadu výhod a nevýhod uvedených nižšie. odstavec koniec. Uveďte tiež vyhlásenie, či sa recenzovaná kniha oplatí kúpiť a prečítať si ju alebo nie.

Teda diskusia o niektorých spôsoboch, ako napísať dobrú knihu. Ak chce čitateľ poznať príklady recenzií kníh, môže si otvoriť nasledujúce články, a to: príklad recenzie učebnice, príklad recenzie novej knihy, príklady recenzií literatúry faktua príklad recenzie poviedky. Dúfajme, že užitočné a schopné poskytnúť prehľad všetkým čitateľom, čo sa týka recenzií aj indonézskeho jazyka. To je všetko a ďakujem.