click fraud protection

Čitati ovu najnoviju knjigu iz Okky Madasarija poput je traženja životnih priča ljudi zarobljenih u sebi. Muškarac mrzi mačo svijet koji se stvorio oko njega, dok žena odbija uvijek prihvatiti. Pasung Soul tada poput zrcala koje odražava naše vlastito lice. U ovom su romanu četiri glavna lika; Sasana, Jaka Wani, Elis i Kalina. Njih četvero imaju veze i zajedničke niti koje međusobno spajaju.

Priča otvorio sa Sasanom od djetinjstva, mladosti do odrasle dobi. Kako je formiran u figuru koja se već osjećala zarobljenom jer je rođen kao čovjek. Prisiljen svirati klavir i klasičnu glazbu, dok je padao ljubav uz dangdut glazbu. Iznuđen i pretučen dok je još bio u osnovnoj školi. “Čitav moj život bio je zamka. Tijelo je moja prva zamka. Zatim roditelji i svi koje znam. Onda sve što znam i sve što radim. " Teretana (str.9).

Uskočivši na fakultet, Sasana se našla rodivši lik Saše. Noseći negliže, puder i ruž za usne, slobodno pjeva bilo koju dangdut pjesmu koja mu se sviđa. No, nije potrajalo dugo dok policija i njega i Jaku Wanija, koji mu je bio prijatelj, nisu uhitili. Jaka Wani, još jedna osoba zarobljena u siromaštvu. Budući da je tvornički radnik i koji redovito živi od ponedjeljka do petka, radi od jutra do večeri s plaćom od samo 90.000 Rt tjedno. Živi poput robota, dok je njegova najdublja umjetnička želja duboko zakopana.

instagram viewer

Putovanje sa Sašom završava i dovodi ga zajedno s Elisom, potom Kalinom. Elis je prostitutka koja služi slabo plaćenim tvorničkim radnicima. Za prostitutku se ne kaže na silu, već na izbor, umjesto na život s krivim mužem. Ako pametni ljudi rade sa svojim mozgom, a radnici rade sa svojom energijom, tada biraju raditi sa ženskim organima koje imaju. U međuvremenu, Kalinu je pronašao Jaka Wani kada se mučila i mučila pred tvorničkim radnicima. Protestirala je da je dobila otkaz jer je bila trudna, dok ju je impregnirao sam predradnik. Njezina je sudbina gotovo ista kao i ostale radnice koje su prisiljene ispuniti zahtjeve predradnika, a da ne mogu izbjeći.

Ispitivanje hrabrosti

Između problema unutarnjih i osobnih sukoba koje nosi svaki lik, Okky se provlači malo o sudbini radnice Marsine, koja je zbog svoje hrabrosti tada nestala ne znajući što se događa njezina sudbina. Likovi Sasane, Jake Wanija, Elisa i Kaline tada su se također suočavali s zamkama izvan sebe kao što su religija, pravila i stavovi ljudi. Teretana ne može biti ona sama, jer čovjek mora biti muškarac, ne može biti ne. Jaka Wani kao radnik mora slijediti sve što je istaknuto, čak i ako je potlačen. Elis mora prihvatiti svoju sudbinu kao žena koja nema prava na svoje tijelo, tada se Kalina ne može boriti za svoju sudbinu zbog svojih ograničenja.

Ovaj je roman, kao i tri Okkyjeva prethodna romana, vrlo gust protestantskim nijansama i daje glas onima za koje nikad nije bilo riječi. Prosvjedi protiv policije jasno su prikazani kao počinitelji nasilja i istodobno glavni motiv koji stoji iza nasilja. Kroz svoja četiri lika, Okky podrazumijeva hrabrost da otkrije strah. Protiv, to je riječ-riječ pravo. Ali koliko se bore protiv sebe i onoga što je oko njih, opet su zarobljeni. Nisu potpuno besplatni. Ili zaista nema apsolutne slobode?

Ako se dovedu u stvarni život, tada ove četiri figure zapravo postoje. Zato se ovaj roman osjeća blisko bez fantazije i bez začina fikcija gusta. Sve se osjeća blisko. Ne treba ići daleko, oni su svuda oko nas, zapravo mi smo u tome. Ako mi nismo oni, onda smo ljudi koji šute svjedočeći svoju sudbinu. Čini se da Okky čitateljima širom otvara oči i srca. Pokušavajući razumjeti sudbinu ljudi koji su bili tamo, ali nisu čuti. Pokušajte shvatiti da vođa ili oni koji djeluju u ime aparata nisu nužno u pravu. Svatko od nas trebao bi imati hrabrosti izraziti svoj strah. To je značenje romana Pasung Jiwa.

insta story viewer